poniedziałek, 24 listopada 2014

Smoothie jarmużowe

Dzisiejszy przepis jest inspirowany szpinakowym smoothie z facebookowej grupy "BLW Przepisy" oraz ostatnim odcinkiem Greys Anatomy (s11e08), w którym dr Bailey popijała jarmużowe smoothie. Cóż, jej smoothie miało konsystencję pomyj, a każdy kolejny łyk przyprawiał ją o odruch wymiotny. Pomyślałam więc: "Dlaczego zdrowe musi być pokazywane jako niesmaczne?". I zrobiłam dziś rano jarmużowe smoothie warte grzechu.

Składniki (w niemal dowolnych proporcjach):
- jarmuż (najlepiej bez łodyg),
- banan,
- kiwi,
- dowolny sok do rozcieńczenia (u mnie była wyciśnięta pomarańcza),
- woda do rozcieńczenia, jeśli konsystencja nadal będzie zbyt zbita.

Wszystko blendujemy i wypijamy.

Mój dwunastomiesięczny syn wypija przez słomkę. Dziś łącznie skonsumował dwie szklanki takiego smoothie.

Zupełnie przypadkiem słomki są w kolorach Ukrainy, o czym pomyślałam już po wykonaniu zdjęć.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz